Klantonderzoek

Hoe bereikbaar is uw organisatie bij vragen of klachten? Zouden uw klanten / gasten uw bedrijf/organisatie aanbevelen aan anderen? Met ons klantonderzoek krijgt u antwoord op al deze vragen.

  • zoals het klanttevredenheidsonderzoek;
  • after sales onderzoek;
  • exit-onderzoek;
  • het bereikbaarheidsonderzoek, etcetera.

Met onze heldere rapportages en adviezen kunt u eenvoudig actie ondernemen en uw processen verbeteren.sentiment-customer-exp-large-e1466014911419

Klanttevredenheidsonderzoek

klantonderzoek

Hoe tevreden zijn uw bezoekers met uw product, dienstverlening of service?

Hoe beter een organisatie in staat is de behoefte van een klant om te zetten in tevredenheid, hoe meer promoters deze organisatie zal krijgen. Promoters zijn klanten/gasten die een organisatie actief aanraden aan hun vrienden, familie, collega’s enzovoort. Hoe meer promoters je als organisatie hebt, hoe meer extra klanten deze promoters zullen “aandragen”, hoe meer omzet je maakt, hoe groter de toekomstbestendigheid.

Om de ervaren kwaliteit te verbeteren moet u continue weten waar uw klanten behoefte aan hebben en of uw medewerkers in staat zijn om deze behoefte te vervullen. En om effectief te sturen moet verbeterinformatie bij de juiste manager terecht komen. Ook om te helpen bij het maken van de beslissingen wordt de informatie in de juiste context geplaatst. Bijvoorbeeld door te vergelijken met voorgaande periodes of met andere afdelingen.

Meer info en/of afspraak? 

Klantonderzoek, ik wil graag meer informatie ontvangen.

Klantonderzoek